دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به موسسه
پیگیری نامه ها و سایر مکاتبات توزیع شده بین افراد و سازمانها
برقراری ارتباط تلفنی و مبادله اطلاعات از طریق پست الکترونیک، فاکس و ... بر حسب نظر مدیرعامل
انجام هماهنگیهای لازم برای تنظیم برنامه های مدیر عامل اعم از بازدید، ملاقات، و جلسات
ابلاغ دستورات صادره مدیرعامل به اشخاص و واحدهای ذیربط و پیگیری آنها
تهیه و تنظیم گزارش وقایع مهم روزانه جهت ارائه به مدیر عامل
آماده نمودن سوابق و پرونده های مربوط به جلسات و سمینارها جهت مطالعه مدیرعامل قبل از شروع جلسه
پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها
تهیه ییش نویس برخی از نامه ها و گزارشها و جداول مربوط به حوزه مدیرعامل
تایپ نامه های دفتر مدیرعامل و گزارشات موردی و سالانه
بایگانی و نگهداری کلیه مکاتبات و اسناد و مدارک دفتر مدیرعامل
ثبت و توزیع کلیه مکاتبات و اسناد و مدارک در دفتر اعم از صادره و وارده
ارجاع مکاتبات و نامه های اداری
حفظ و نگهداری سوابق مکاتبات
انجام سایر امورات ارجاعی از جانب مافوق
شرایط احراز شغل:
دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته های مرتبط ( ادبیات فارسی – انگلیسی – رایانه )
آشنایی با رایانه و نرم افزارهای آفیس
داشتن سوابق کاری مرتبط